Subject: Sisendipalve: Digiühiskonna arengukava uuendamine (tähtaeg 23.02)
From: "Luukas Ilves"
To: "Luukas Ilves"
Date: Thu, 8 Feb 2024 17:49:05 +0200

Head kolleegid ja koostööpartnerid!

Kirjutan teile väga olulise palvega panustada arengukava „Eesti digiühiskond 
2030“  ülevaatamisse.

Vabariigi Valitsus kinnitas digiühiskonna arengukava ( 
<https://www.mkm.ee/digiriik-ja-uhenduvus/digiuhiskonna-arengukava-2030> 
https://www.mkm.ee/digiriik-ja-uhenduvus/digiuhiskonna-arengukava-2030) 
2021. aastal, seades Eesti digiühiskonna sihid aastaks 2030 ning sõnastades 
eesmärkide saavutamiseks vajalikud arenguhüpped ning põhitegevused. 
Arengukavas kirjeldatakse, kuhu tahame digiühiskonna arengus 2030. aastaks 
jõuda ning kuidas vastavaid strateegilisi alameesmärke saavutatakse.

Ent viimaste aastate kiired tehnoloogilised arengud, muutused 
rahvusvahelises olukorras ning uute fookusteemade tõusetumine on tinginud 
vajaduse arengukava uuendamiseks. Lisaks on mitme digiühiskonna toetava 
fookusteema suunamiseks koostamisel valdkondlikud valged raamatud 
(personaalne riik, AI&andmed, küberjulgeolek, eID), mille visioonid ja 
strateegilised eesmärgid tuleb samuti arengukavas integreerida.

Sellega seoses palume Teil anda tagasisidet tänasele digiühiskonna 
arengukavale ning kirjeldada arengukava Teie valdkonnast tulenevaid 
täiendamisvajadusi  <https://forms.microsoft.com/e/pkiQA3LQAi> 
veebiküsitluses. Vastuseid ootame 23. veebruariks.

Täpsem ülevaade uuendamise ajakavast ja tegevustest on leitav Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumi digiühiskonna arengukava veebilehel.

Arengukava ülevaatust juhib Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium. 
Täpsem info:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Soojalt,

Luukas Ilves

Digiarengu asekantsler

+372 50 198 97 |  <http://www.mkm.ee/> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn 
10122

Majandus ja Kommunikatsiooniministeerium